Informujemy, że Google wspólnie z Polskim Funduszem Rozwoju i Operatorem Chmury Krajowej uruchomił program szkoleniowo-rozwojowy Firmy Jutra.
Rozwiń swoja firmę w internecie
Pandemia koronawirusa boleśnie dotknęła wiele osób i przedsiębiorstw. Jednocześnie przyspieszyła transformację cyfrową przesuwając klientów do internetu, tworząc zapotrzebowanie na nowe produkty, usługi i rozwijając popyt na sprzedaż i działalność online.
Działalność w internecie stała się dla firm szansą na przetrwanie kryzysu, utrzymanie miejsc pracy i rozwój działalności. Wiele firm rozpoczęło gwałtowną cyfrową rewolucję, w której potrzebują szybkiego kompleksowego wsparcia (w trakcie pandemii powstało 1,7 tysiąca nowych sklepów internetowych i kilkanaście tysięcy nowych sklepów w serwisach aukcyjnych).
Główną barierą dla większości firm, które już zaczęły działalność w internecie, bądź dopiero ją planują, jest brak wiedzy, umiejętności i narzędzi. Przedsiębiorcy chcą działać, uczyć się i wprowadzać zmiany, ale potrzebują przewodnika, który zrozumie ich indywidualne potrzeby i pokaże jak szybko zacząć działać we właściwym kierunku.
Aby odpowiedzieć na powyższe potrzeby, Google wspólnie z Polskim Funduszem Rozwoju i Operatorem Chmury Krajowej uruchomił program szkoleniowo-rozwojowy Firmy Jutra.
Dla kogo jest ten program?
Program skierowany jest do każdej mikro, małej i średniej firmy w Polsce, która planuje rozwinąć lub rozpocząć sprzedaż w internecie.
W ramach programu przedsiębiorcy otrzymują bezpłatnie:
- Indywidualną konsultację z doradcą Google, który w trakcie godzinnej sesji wskaże konkretne rozwiązania dla wybranej firmy i opracuje indywidualny plan rozwoju;
- Dedykowany kurs wideo z zakresu marketingu internetowego od Google dostępny tylko dla uczestników programu oraz praktyczne szkolenia od PFR i OChK;
- Zaproszenie na cotygodniowe dyżury z doradcą i dostęp do ćwiczeń utrwalających wiedzę;
- 3-miesięczny okres wsparcia w zakresie wprowadzania zmian.
Kliknij i zapisz się do programu
Całość jest bezpłatna i bez zobowiązań – można zrezygnować w każdej chwili.
Informacje ogólne:
● Czas trwania szkoleń: 60 min (możliwość dostosowania długości prezentacji w razie potrzeby).
● Wszystkie szkolenia realizujemy online, w formie webinarów.
● O wyborze platformy decyduje organizator szkolenia – jeśli nie dysponują Państwo własną platformą do
prowadzenia szkoleń online, wówczas zadbamy o zaplecze techniczne.
● Współpraca z nami jest całkowicie bezpłatna.
Temat szkolenia: Jak z pomocą internetu rozwinąć organizację i dotrzeć do nowych odbiorców?
Wybierając się w internetową podróż w poszukiwaniu nowych klientów, bardzo często skupiamy się na celu
zamiast na poszczególnych etapach tej wyprawy. Łatwo jest w ten sposób przegapić istotne szczegóły, dzięki
którym możemy nasz cel osiągnąć znacznie szybciej i z lepszym skutkiem.
W trakcie szkolenia dowiesz się:
● jakie kluczowe elementy odpowiadają na stronie internetowej za widoczność w wynikach wyszukiwania;
● co sprawia, że użytkownicy chętniej odwiedzają strony internetowe i dokonują zamierzonych przez nas
działań;
● co sprawia, że użytkownicy rezygnują z zapoznania się z ofertą;
● jak sprawdzić, czego dokładnie szukają twoi odbiorcy i o co pytają wyszukiwarkę;
● jakie narzędzia warto w tym celu wykorzystać.
Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników, może otrzymać dostęp do unikalnych materiałów szkoleniowych, a
po zapisaniu się do programu, także do kursu wideo, poświęconego analityce i reklamie w internecie oraz
możliwość wzięcia udziału w dyżurach eksperckich i indywidualnych konsultacjach z doradcą Google. Zapisz się!
- Termin: 24.06, godz. 14:30
- Platforma: Google Meet – Firmy Jutra
- Link do zapisów na szkolenie – https://events.withgoogle.com/firmy-jutra-witamy-w-programie/registrations/new/
Szkolenie poprowadzi: Jakub Machała – doradca w programie Firmy Jutra. Na co dzień wspiera małe i średnie przedsiębiorstwa w ramach marketingu internetowego. Buduje strategie działań, szkoli, doradza i pomaga im szerzej zaistnieć zarówno na rynkach lokalnych, jak i zagranicznych.
(Dom Przedsiębiorcy w Tczewie)
REKLAMA MIEJSKA