Gmina Miejska Tczew otrzymała grant na cyfryzację urzędu i jednostek podległych oraz nadzorowanych poprzez nabycie sprzętu IT i oprogramowania, licencji niezbędnych do realizacji e-usług oraz pracy zdalnej.
Przedsięwzięcie jest realizowane w ramach projektu grantowego „Cyfrowa gmina” dofinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 , Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT – EU, działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.
Dofinansowanie: 1 782 900
Poziom dofinansowana: 100 %
W ramach projektu zaplanowano zakup i dostawę sprzętu i oprogramowania informatycznego i teleinformatycznego wraz urządzeniami peryferyjnymi, zakup skanerów, podpisów kwalifikowalnych, wykonanie diagnozy cyberbezpieczeństwa oraz przeprowadzenie szkoleń dla pracowników urzędu i jednostek podległych.
Termin realizacji projektu: 31 grudnia 2021 r. – 31 sierpień 2023 r.
Kontakt:
Wydział Rozwoju Miasta
tel. 58 7759-413, 7759-492
REKLAMA MIEJSKA