Od 2017 roku Gmina Miejska Tczew realizuje program „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miejskiej Tczew”. Dotychczas usunięto wyroby zawierające azbest z terenu 57 nieruchomości w ilości 81,063 Mg.
W latach 2017, 2019-2022 Miasto skorzystało z dofinansowania usuwania wyrobów azbestowych ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku. W 2018 roku Fundusz wycofał się z finansowania, pomimo ogłoszenia naboru wniosków, wówczas koszt wykonania zadania pokryto w całości ze środków budżetu miasta.
Wykonawca zadania:
2017 rok: Firma PRO-EKO SERWIS Sp. z o. o.
2018-2022 „ECO-POL” sp. z o. o.
Rok | Ilość zrealizowanych wniosków | Ilość usuniętych wyrobów (Mg) | Koszt (zł) |
2017 | 8 | 15,878 | 8 368,20 |
2018 | 10 | 16,84 | 13 631,50 |
2019/2020 | 13 | 18,450 | 11 769,10 |
2020 | 12 | 12,695 | 8 678,00 |
2021/2022 | 14 | 17,20 | 16 932,00 |
SUMA | 57 | 81,063 | 59 378,80 |
REKLAMA MIEJSKA