Urzędnicy roznoszą decyzje podatkowe

73

W 2025 r. decyzje podatkowe będą doręczane przez 15 urzędników.

  • Decyzje będą doręczane w dniach: od  poniedziałku do soboty w godz. 9-20.
  • W dni powszednie doręczanie odbywa się po godzinach pracy urzędnika lub w czasie jego urlopu.
  • Doręczyciele – pracownicy urzędu – nie mają prawa pobierać od mieszkańców jakichkolwiek kwot pieniężnych.
  • Na żądanie mieszkańca doręczyciele zobowiązani są do okazania upoważnienia do doręczania decyzji podatkowych.
  • Osoby odbierające decyzje podatkowe proszone są o składanie czytelnych podpisów i dat odbioru przesyłki na potwierdzeniu odbioru.
  • Urzędnik może zostawić decyzje podatkowe naszego sąsiada, jeśli ten zobowiązał się do przekazania jej adresatowi.

Akcja doręczania decyzji potrwa od 31 stycznia do 22 lutego 2025 r. (włącznie).

Po tym terminie decyzje, które z różnych powodów nie zostały doręczone adresatom, zostaną przesłane za pośrednictwem operatora pocztowego.



REKLAMA MIEJSKA
Poprzedni artykułXI sesja Rady Miejskiej w Tczewie – 30 stycznia o godz. 9.00
Następny artykułParking przy ul. Saperskiej – przetarg