Urzędnicy roznoszą decyzje podatkowe

35

W 2025 r. decyzje podatkowe będą doręczane przez 15 urzędników.

  • Decyzje będą doręczane w dniach: od  poniedziałku do soboty w godz. 9-20.
  • W dni powszednie doręczanie odbywa się po godzinach pracy urzędnika lub w czasie jego urlopu.
  • Doręczyciele – pracownicy urzędu – nie mają prawa pobierać od mieszkańców jakichkolwiek kwot pieniężnych.
  • Na żądanie mieszkańca doręczyciele zobowiązani są do okazania upoważnienia do doręczania decyzji podatkowych.
  • Osoby odbierające decyzje podatkowe proszone są o składanie czytelnych podpisów i dat odbioru przesyłki na potwierdzeniu odbioru.
  • Urzędnik może zostawić decyzje podatkowe naszego sąsiada, jeśli ten zobowiązał się do przekazania jej adresatowi.

Akcja doręczania decyzji potrwa od 31 stycznia do 22 lutego 2025 r. (włącznie).

Po tym terminie decyzje, które z różnych powodów nie zostały doręczone adresatom, zostaną przesłane za pośrednictwem operatora pocztowego.

W związku z nieukończonym procesem integralności elektronicznego systemu obiegu dokumentów ze skrzynką do e-Doręczeń, brakiem możliwości automatyzacji wysyłki dokumentów generowanych masowo i masowego przeszukiwania bazy adresów elektronicznych oraz przez wzgląd na znaczną ilość wysyłanej korespondencji przy jednoczesnych ograniczonych zasobach kadrowo-organizacyjnych, a także konieczność przeszkolenia wszystkich pracowników Urzędu Miejskiego w Tczewie z zakresu stosowania doręczeń elektronicznych, decyzje podatkowe wymiarowe wychodzące z Urzędu Miejskiego w Tczewie, nie mogą być doręczana na adres do doręczeń elektronicznych albo z wykorzystaniem publicznej usługi hybrydowej. Decyzje podatkowe wymiarowe będą doręczane w sposób prawem przewidziany, w szczególności przy wykorzystaniu operatora pocztowego, poprzez pracowników Urzędu Miejskiego w Tczewie albo elektronicznie za pośrednictwem ePUAP.



REKLAMA MIEJSKA
Poprzedni artykułXI sesja Rady Miejskiej w Tczewie – 30 stycznia o godz. 9.00
Następny artykułParking przy ul. Saperskiej – przetarg