28 marca br. odbędzie się spotkanie online na temat drugiego naboru wniosków w programie Interreg Europa 2021-2027.

W międzynarodowych projektach mogą uczestniczyć:

• władze centralne, regionalne i lokalne

• podmioty prawa publicznego, np. publiczne uczelnie, instytuty itp.

  • prywatne podmioty non-profit z osobowością prawną, np. izby, fundacje itp.

Podczas spotkania omówimy założenia programu Interreg Europa, warunki naboru, główne zasady realizacji projektów oraz wybrane części wniosku o dofinansowanie. Ponadto zaprezentujemy narzędzia i pomoce dla wnioskodawców oraz powiemy, na jakie dodatkowe wsparcie (w tym finansowe) mogą liczyć polscy beneficjenci.

W drugim naborze nie będzie ograniczeń tematycznych. Wnioski o dofinansowanie będą przyjmowane w terminie 15 marca – 9 czerwca 2023 roku.

Informacje o programie po polsku: https://www.ewt.gov.pl/strony/o-programach/programy-interreg-2021-2027/program-interreg-europa-2021-2027/

Rejestracja i informacje organizacyjne

  • Spotkanie odbędzie się na platformie ZOOM.
  • Zainteresowanych prosimy o rejestrację online (link poniżej).
  • Link do spotkania roześlemy e-mailem 23 marca br. na adresy podane w formularzach rejestracyjnych.
  • Jeśli nie otrzymają Państwo wiadomości z linkiem, prosimy o kontakt najpóźniej dzień przed spotkaniem (tel. 22 273  81 76, e-mail: Anna.Stol@mfipr.gov.pl).


Rejestracja online:
https://www.ewt.gov.pl/strony/formularz-rejestracyjny-na-spotkanie-informacyjne-na-temat-drugiego-naboru-wnioskow-w-programie-interreg-europa-2021-2027/

Program



REKLAMA MIEJSKA
Poprzedni artykułJarmark Wielkanocny 25-26 marca
Następny artykułPowitanie wiosny – 21 marca na Pl. Hallera