InnoBaltica uruchomiła sprzedaż biletów na SKM i POLREGIO w Systemie FALA. Od teraz pasażerowie mogą kupować bilety w ramach Taryfy Pomorskiej za pomocą różnych metod. Można to zrobić przed wejściem do pociągu, korzystając z falomatów na stacjach i peronach, przykładając kartę FALA lub każdą kartę płatniczą, a także online – w aplikacji mobilnej lub portalu pasażera, co zapewnia elastyczność w wyborze metody zakupu.

System FALA jest odpowiedzią na potrzeby pasażerów w województwie pomorskim. Zastosowane w nim rozwiązania pozwalają podróżującym kupić cyfrowe bilety w komunikacji miejskiej, jak i bilety kolejowe bez konieczności używania gotówki, czy papierowych biletów.

Urządzenia Systemu FALA nie drukują biletów. Zakup biletu można potwierdzić w urządzeniu, a podczas kontroli wystarczy przyłożyć nośnik, kartę płatniczą, Kartę FALA do kontrolerki. System FALA umożliwia zakup biletów na komunikację miejską i transport kolejowy w skali regionalnej. To pierwszy tego typu system w Polsce. System działa według zasady „wsiadaj i jedź”. Pasażer nie musi znać cen biletów, ponad 100 taryf, ani kilkuset ulg dostępnych w Pomorskiem.

Bilety elektroniczne można kupić wygodnie, łatwo i szybko zarówno w aplikacji „System FALA”, jak i w ponad 6. tys. falomatów i czytników dostępnych w pojazdach komunikacji miejskiej, na stacjach kolejowych i na peronach. Elastyczne rozwiązania FALI nie zobowiązują do pobierania aplikacji ani zakładanie konta w systemie, chociaż daje ono większe możliwości użytkownikom. Bilety elektroniczne można kupić za pomocą karty płatniczej lub urządzenia obsługującego płatności zbliżeniowe.

Kulturalna zachęta – akcja „Bilet za bilet”

InnoBaltica wychodzi do pasażerów z propozycją kulturalną i zachęca do kupowania biletów okresowych w Systemie FALA. Zakup tego rodzaju biletu uprawnia pasażera do odbioru bezpłatnego voucher-a do kina.

Jak to działa? Wystarczy kupić bilet okresowy w systemie, a następnie wysłać zgłoszenie na adres: promocja@systemfala.pl Po weryfikacji zakupu pasażer otrzyma elektroniczny voucher, który może wymienić na bilet do kina. Szczegółowe informacje o akcji „Bilet za bilet” oraz regulamin dostępne są na stronie systemfala.pl w zakładce BILET ZA BILET. Akcja trwa do 31.12.2024 r. lub do wyczerpania zapasów. Warto dodać, że w akcji udział biorą także pasażerowie, którzy dokonali zakupu biletu okresowego FALA w aplikacji lub przez portal Jestem z Gdańska (bilety oznaczone w ten sposób: @FALA).

Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 06:00-20:00 oraz w soboty od 06:00 do 16:00. Zachęcamy również do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej. Pytania należy słać na adres: info@systemfala.pl

(Innobaltica)



REKLAMA MIEJSKA
Poprzedni artykułPrzebudowa oświetlenia przejść dla pieszych w ramach „Modernizacji oświetlenia miasta Tczewa”