Porządek obrad:
Część pierwsza:
- Otwarcie sesji i powitanie gości.
- Sprawdzenie obecności radnych.
- Przedstawienie proponowanego porządku obrad sesji.
- Przyjęcie protokołu z sesji Rady Miejskiej w Tczewie z 27 marca 2025 r.
- Informacja z działalności Prezydenta Miasta Tczewa za kwiecień 2025 r.
- Informacja z interpelacji zgłoszonych przez radnych w okresie od 27 marca do 23 kwietnia 2025 r.
Część druga
- Sprawozdanie z działalności MOPS za 2024 rok.
- Ocena zasobów pomocy społecznej za rok 2024 dla Gminy Miejskiej Tczew.
- Podjęcie uchwał w sprawie:
- nadania nazwy skwerowi,
- zmieniająca uchwałę Nr XXV/195/2012 Rady Miejskiej w Tczewie z dnia 25 października 2012r. w sprawie określenia zasad gospodarowania nieruchomościami Gminy Miejskiej Tczew,
- przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie Centrum Sportów Wodnych przy ulicy Nadbrzeżnej w Tczewie,
- zmieniająca uchwałę Nr XXXIX/348/2018 Rady Miejskiej w Tczewie z dnia 22 lutego 2018r. w sprawie wprowadzenia regulaminu cmentarza komunalnego w Tczewie przy ul. Rokickiej,
- wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia z Województwem Pomorskim w zakresie powierzenia Gminie Miejskiej Tczew zarządzania odcinkiem wojewódzkiej drogi publicznej na czas realizacji wspólnej inwestycji pn. Przebudowa ulicy Jagiellońskiej (DW 224) wraz z budową drogi dla rowerów w mieście Tczew,
- zmian w budżecie miasta Tczewa na 2025 rok,
- zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej miasta Tczewa na lata 2025 – 2035.
4. Zgłaszanie interpelacji, zapytań i wniosków.
5. Wolne wnioski, informacje oraz oświadczenia (podziękowania, życzenia itp.).
REKLAMA MIEJSKA