Podpisanie umowy z głównym wykonawcą systemu FALA
FALA będzie największym i najnowocześniejszym systemem poboru opłat za przejazdy transportem publicznym w Polsce. Obejmie swoim zasięgiem sieć kolejową i komunikację miejską w całym województwie pomorskim. Pozwoli pasażerom przemieszczać się różnymi środkami komunikacji, bez zastanawiania się, gdzie kupić bilet i ile ten bilet powinien kosztować.
Karta Mieszkańca Tczewa – odbierz i korzystaj z ulg
Tczewianie mogą już odbierać Kartę Mieszkańca Tczewa, dzięki której uzyskają dostęp do szeregu ulg, np. na korzystanie z komunikacji miejskiej oraz usług miejskich jednostek....
OMGGS dołącza do Sztokholmu, Kopenhagi i Rotterdamu – podpisaliśmy umowę na nowe Mevo
Firma z Barcelony City Bike Global S.A. zobowiązała się do uruchomienia w 2023 roku systemu 4,1 tys. rowerów w 16 gminach Obszaru Metropolitalnego Gdańsk-Gdynia-Sopot...
Konkurs „Rowerem do pracy” – edycja 2021
Ruszyła jubileuszowa V edycja konkursu „Rowerem do Pracy”. Zeszłoroczna edycja konkursu była trudna z uwagi na pandemię COVID-19. Pomimo tego ostateczne wyniki dorównywały poprzednim...
Od września w Tczewie bezpłatna komunikacja miejska
Radni jednogłośnie podjęli uchwałę w sprawie w sprawie wprowadzenia w Tczewie, od 1 września br., bezpłatnej komunikacji miejskiej.
Takie rozwiązanie zaproponował prezydent Tczewa Mirosław Pobłocki,...
Punkty Obsługi Klienta Karty Mieszkańca Tczewa – zmiana godzin otwarcia
Dział Zarządzania Komunikacją Miejską informuje, że w związku ze spodziewanym zwiększeniem frekwencji klientów, wynikającym z rozszerzenia funkcji Karty Mieszkańca Tczewa, związanym z możliwością dodania numeru rejestracyjnego pojazdów, umożliwiającej uzyskanie zniżki na usługi parkowania w mieście Tczew, wydłużeniu do dnia 7 kwietnia br. ulegają godziny otwarcia Punktów Obsługi Klienta Karty Mieszkańca Tczewa.
Zmiany w rozkładach jazdy – od 3 do 7 stycznia
Zakład Usług Komunalnych w Tczewie oraz P.A. GRYF Sp. z o.o. informują, że w okresie od 03.01.2022r. do 07.01.2022 r. (włącznie) – z powodu...
Punkty Karty Miejskiej wracają do normalnych godzin przyjmowania interesantów
Od poniedziałku, 7 lutego, Punkty Karty Miejskiej wracają do dotychczasowych godzin pracy.
Ul. Pomorska 10 (dworzec PKP)
tel. 780-171-788
Godziny otwarcia:
poniedziałek: 7.00 - 15.00
wtorek: 10.00...
Raport z ewaluacji strategii Polityki Rowerowej Miasta Tczewa do 2020 r.
Publikujemy raport z ewaluacji strategii Polityki Rowerowej Miasta Tczewa do 2020 r.
Raport został przygotowany przez stowarzyszenie Rowerowa Gdynia, przy współudziale Katedry Studiów Miejskich i Rozwoju...
Ul. Gdańska – zakończyliśmy czwarty i ostatni etap remontu
Odbiory techniczne formalnie zakończyły remont ul. Gdańskiej. W październiku zrealizowany został ostatni element inwestycji – oświetlenie.
Przebudowa Gdańskiej rozpoczęła się w 2016 r., a...